• Kezdőlap
  • Kezdőlap
  • Kapcsolat
  • Oldaltérkép
  • Adatvédelem

Ectoderma

  • Kezdőlap
  • Kezdőlap
  • Kapcsolat
  • Oldaltérkép
  • Adatvédelem

Használják, de nem értik a Facebookot a kkv-k

Használják, de nem értik igazán a Facebookot a közösségi kommunikációban érdekelt hazai kis- és középvállalkozások (kkv-k). Joanelli Tamás, a Be Social közösségi marketing cég ügyvezetője szerint Magyarországon egyértelműen a Facebook (Fb) a legfontosabb közösségi oldal, de sok hibát követnek el használatával a vállalatok.

A Facebook közösségi oldalnak 4,8 millió magyar felhasználója van, közülük 2,5 millió naponta aktív. Óriási tömegeket lehet megszólítani, míg a hirdetési költségek csak a töredékét teszik ki a nyomtatott sajtóban, a televíziós csatornákon, vagy akár a Google oldalán való reklámnak. A lehetőségek nagyok, de nem minden hirdető elégedett, mert a rosszul elvégzett munka itt se vezet eredményre.
Nem minden cégnek ajánlott a közösségi média használata. Lehet, hogy a szolgáltatás vagy a termék, amelyet a cég ajánl, nem vonz széles tömegeket, vagy maga a cég értelmezi félre az Fb lényegét, azzal, hogy egyirányú kommunikációs csatornát akar, miközben a közösségi oldal az interaktivitásra épül.

facebook
Gondot okozhat a hibásan létrehozott Fb-oldal is, például ha egy céget személyként regisztrálnak. Ez egyrészt tilos, másrészt nem hatékony. Joanelli Tamás szerint több kkv-nak nincs kommunikációs stratégiája, mikor ellátogat az Fb-re, csak a „lájkok” hajszolására koncentrál, vagy tévesen eladói reklámfelületként tekint az oldalra.
Joanelli Tamás szerint tévhit, hogy az Fb ingyenes, valójában csak annak látszik. Egy oldal követőinek nagyjából 2-3 százaléka látja keresés nélkül, ha posztolnak valamit. A nagyobb arányú megjelenéshez komoly forgalmat generáló tartalom kell, vagy fizetni kell az Fb-nek külön, hogy az adott bejegyzéseket gyakrabban mutassa. A széles lefedettség fontos, mert főszabályként az elért emberek 1 százaléka az, aki ténylegesen vásárló is lesz.
Típushibának számít, hogy sok kkv nem ismeri az Fb hirdetési rendszerét, és türelmetlenek az eredmények kivárásával. A közösségépítéshez pénz, stratégia, kitartás, kreativitás és idő kell, de az első eredmények így is csak legkorábban 6-12 hónap alatt mutatkoznak meg.
A Be Social ügyvezetője szerint kelet-európai sajátosság, hogy Nyugat-Európához és Amerikához képest az Fb mellett más közösségi oldalak (Twitter, Google+, Instagram) még nem igazán népszerűek, ezért az Fb-nak itthon központi szerepe van a közösségi kommunikációban. A Fb használata azonban kifizetődő lehet, mert olcsó, mérhetők az eredmények, és felkészülés mellett nagyon jól megtérülnek a hirdetési befektetések.

Vállalkozás
Be SocialFacebookGoogle+InstagramkkvTwitter

Közbeszerzési listára került az SAP

Könyvelőiroda Budapesten: kis és közepes méretű termelő-, kereskedő- és szolgáltató cégeknek ideális

Legutóbbi bejegyzések

  • Álmatlanság
  • Ízületi folyadékpótlás porckopásnál
  • Készházak: A kedvezőbb ár miatt sokan választják
  • Európai körutazások
  • Szicília TOP 10 látnivalók
  • Drogfüggőség kezelése
  • Rosacea kezelés
  • Fog implantátum – Fogbeültetés
  • Csodatévő víz a Harkányi Gyógyfürdőben
  • Nyári és őszi szobanövények
  • Hajduk Split
  • Panoráma röntgen
  • A fogkő és annak következményei
  • A Juventus Koulibaly és De Ligt védőtengelyben gondolkozik
  • Válasszon kényelmes bárszéket konyhájába

Kategóriák

  • Autó
  • Cégvilág
  • Egészség
  • Életmód
  • Gazdaság
  • Ingatlan
  • Közlekedés
  • Kultúra
  • Munka
  • Otthon
  • Receptek
  • Sport
  • Szabadidő
  • Szépség
  • Utazás
  • Vállalkozás

Címkék

Budapest Dubai fesztiválok fogfehérítés fogkő eltávolítás fogorvos fogorvos Budapest fogászat Franciaország Görögország kkv könnyűszerkezetes ház Magyar Energiahatékonysági Intézet Magyarország medencék MEHI MIRELITE MIRSA Zrt MÁV mérlegképes könyvelő Múzeumok Nemzeti Fuvarozó Ipartestület Nemzeti Innovációs Hivatal Nemzeti Kulturális Alap Neusiedler See NIH NiT Hungary NKA nyaralás Nyíregyháza Nyíregyházi Állatpark Németország Olaszország OptoForce Kft Paul Waldbott-Bassenheim PISA-jelentés PowerEdge VRTX programok Pub Crawl Budapest romkocsmák Románia Rétság SAP SAP Hungary Kft Szicília Üzemanyagkártya
Köszönjük WordPress! | Sablon: Neblue Szerző: NEThemes.