• Kezdőlap
  • Kapcsolat
  • Oldaltérkép
  • Adatvédelem

Ectoderma

  • Kezdőlap
  • Kapcsolat
  • Oldaltérkép
  • Adatvédelem

Használják, de nem értik a Facebookot a kkv-k

Használják, de nem értik igazán a Facebookot a közösségi kommunikációban érdekelt hazai kis- és középvállalkozások (kkv-k). Joanelli Tamás, a Be Social közösségi marketing cég ügyvezetője szerint Magyarországon egyértelműen a Facebook (Fb) a legfontosabb közösségi oldal, de sok hibát követnek el használatával a vállalatok.

A Facebook közösségi oldalnak 4,8 millió magyar felhasználója van, közülük 2,5 millió naponta aktív. Óriási tömegeket lehet megszólítani, míg a hirdetési költségek csak a töredékét teszik ki a nyomtatott sajtóban, a televíziós csatornákon, vagy akár a Google oldalán való reklámnak. A lehetőségek nagyok, de nem minden hirdető elégedett, mert a rosszul elvégzett munka itt se vezet eredményre.
Nem minden cégnek ajánlott a közösségi média használata. Lehet, hogy a szolgáltatás vagy a termék, amelyet a cég ajánl, nem vonz széles tömegeket, vagy maga a cég értelmezi félre az Fb lényegét, azzal, hogy egyirányú kommunikációs csatornát akar, miközben a közösségi oldal az interaktivitásra épül.

facebook
Gondot okozhat a hibásan létrehozott Fb-oldal is, például ha egy céget személyként regisztrálnak. Ez egyrészt tilos, másrészt nem hatékony. Joanelli Tamás szerint több kkv-nak nincs kommunikációs stratégiája, mikor ellátogat az Fb-re, csak a “lájkok” hajszolására koncentrál, vagy tévesen eladói reklámfelületként tekint az oldalra.
Joanelli Tamás szerint tévhit, hogy az Fb ingyenes, valójában csak annak látszik. Egy oldal követőinek nagyjából 2-3 százaléka látja keresés nélkül, ha posztolnak valamit. A nagyobb arányú megjelenéshez komoly forgalmat generáló tartalom kell, vagy fizetni kell az Fb-nek külön, hogy az adott bejegyzéseket gyakrabban mutassa. A széles lefedettség fontos, mert főszabályként az elért emberek 1 százaléka az, aki ténylegesen vásárló is lesz.
Típushibának számít, hogy sok kkv nem ismeri az Fb hirdetési rendszerét, és türelmetlenek az eredmények kivárásával. A közösségépítéshez pénz, stratégia, kitartás, kreativitás és idő kell, de az első eredmények így is csak legkorábban 6-12 hónap alatt mutatkoznak meg.
A Be Social ügyvezetője szerint kelet-európai sajátosság, hogy Nyugat-Európához és Amerikához képest az Fb mellett más közösségi oldalak (Twitter, Google+, Instagram) még nem igazán népszerűek, ezért az Fb-nak itthon központi szerepe van a közösségi kommunikációban. A Fb használata azonban kifizetődő lehet, mert olcsó, mérhetők az eredmények, és felkészülés mellett nagyon jól megtérülnek a hirdetési befektetések.

Vállalkozás
Be SocialFacebookGoogle+InstagramkkvTwitter

Közbeszerzési listára került az SAP

Könyvelőiroda Budapesten: kis és közepes méretű termelő-, kereskedő- és szolgáltató cégeknek ideális

Legutóbbi bejegyzések

  • A Juventus Koulibaly és De Ligt védőtengelyben gondolkozik
  • Válasszon kényelmes bárszéket konyhájába
  • Nyári és őszi szobanövények
  • KKV könyvelés: kerüld el a gyakori hibákat!
  • Szauna használata: fontos tudnivalók
  • A medencevíz fűtése
  • A lakás szíve, az étkező
  • A kert értéke
  • Szicília TOP 10 látnivalók
  • Fog implantátum – Fogbeültetés
  • A kedvezőbb ár miatt sokan választják a készházat
  • Kanári Szigetek
  • Vállalkozóvá válási támogatás
  • Wellness hétvége Eger
  • Mozgás és wellness tavasszal vagy ősszel

Kategóriák

  • Cégvilág
  • Egészség
  • Életmód
  • Gazdaság
  • Ingatlan
  • Közlekedés
  • Kultúra
  • Munka
  • Otthon
  • Receptek
  • Sport
  • Utazás
  • Vállalkozás

Címkék

Budapest fesztiválok fogfehérítés fogorvos fogászat kkv KSH könyvelőiroda könyvelőirodák Budapesten könyvelők Budapesten könyvelők listája könyvelőt keresek könyvelőt keresünk Központi Statisztikai Hivatal Magyar Energiahatékonysági Intézet Magyarország medencék MEHI MIRELITE MIRSA Zrt MÁV mérlegképes könyvelő Múzeumok Nemzeti Fuvarozó Ipartestület Nemzeti Innovációs Hivatal Nemzeti Kulturális Alap Neusiedler See NIH NiT Hungary NKA nyaralás Nyíregyháza Nyíregyházi Állatpark Németország Olaszország Románia Tisza-tó Tiszafüred Transylvania Trust Alapítvány Twitter Urbán és Urbán Kft utazási ötletek Veszprém Veszprém megye Üzemanyagkártya üzleti informatika
Köszönjük WordPress! | Sablon: Neblue Szerző: NEThemes.